Cilj kolegija je usvajanje vokabulara i frazeologije struke ekonomije i turizma kao i daljnje razvijanje produktivnih i receptivnih jezičnih vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) uz proširivanje jezičnih i gramatičkih struktura (vokabulara, komunikacijskih uzoraka, fonoloških i ortografskih osobina. Usvajaju se kompetencije potrebne za cjeloživotno učenje, odnosno osposobljava se studente za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada, potiče ih se na samostalno učenje i senzibilizira ih se za interkulturalne aspekte.
|
- English for Business, , Vyroubal, V., Veleučilište u Karlovcu, 2011.
- Management and Marketing, , Mackenzie, I., Thomson & Heinle, 2002.
- Intelligent Business, , Trappe, T. & Tullis, G., Longman, 2006.
- English for International Tourism, , Jacob, M. & Strutt, P., Longman, 2006.
|