Cilj kolegija je usvajanje vokabulara i frazeologije struke ekonomije i turizma kao i daljnje razvijanje produktivnih i receptivnih jezičnih vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) uz proširivanje jezičnih i gramatičkih struktura (vokabulara, komunikacijskih uzoraka, fonoloških i ortografskih osobina. Usvajaju se kompetencije potrebne za cjeloživotno učenje, odnosno osposobljava se studente za komunikaciju u uvjetima povećane međunarodne mobilnosti i promjenjivog tržišta rada, potiče ih se na samostalno učenje i senzibilizira ih se za interkulturalne aspekte.
|
- English for Business, , Vesna Vyroubal, Veleučilište u Karlovcu, 2011.
- , Uručci s tekstovima i zadatcima, , , .
- Language Leader Advanced, , Cotton, D. et al., Pearson Longman, 2010.
- HEKON: rječnik ekonomskog nazivlja, , Bačić, M., Fabijanić, N., Karanikić, I., Prolingua, 2008.
|