U sklopu projekta Studentskog zbora Veleučilišta u Karlovcu „Studenti istraživači podzemne baštine“ financiranog iz sredstava Studentskog centra Karlovac studenti 2. i 3. godine Stručnog studija ugostiteljstva iz kolegija Marketing u ugostiteljstvu i Istraživanja turističkih tržišta pod mentorstvom profesorice Tihane Cegur Radović prezentirali su rezultate svojih istraživanja provedenih u Speleonu i Baraćevim špiljama te izrade marketinških planova o budućim aktivnostima Speleona i Baraćevih špilja ravnateljci Javne ustanove Baraćeve špilje, Tihani Oštrini i voditeljici promocije Marini Magdić.
Marketinški planovi su napravljeni za ciljne skupine:
vrtiće i osnovne škole
studentske grupe
poboljšanje gastronomske ponude Speleona i
obiteljske posjete.
Zahvaljujemo našim gošćama na posjetu i pohvalama studentima za njihove marketinške planove te provedenom istraživanju tržišta. Želimo im puno uspjeha u daljnjem radu.