Opcije pristupačnosti Pristupačnost

 

Unutarnji sustav osiguravanja kvalitete na Veleučilištu u Karlovcu uspostavljen je kako bi osigurao visoku razinu kvalitete obrazovanja, znanstvene i stručne djelatnosti te svih ostalih područja djelovanja. Sustav se temelji na pravilima, postupcima i alatima kojima se kontinuirano prati, vrednuje i unaprjeđuje rad Veleučilišta.

Sustav je u potpunosti usklađen sa:

  • Standardima i smjernicama za osiguravanje kvalitete u europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG)
  • zakonodavnim okvirom Republike Hrvatske

U provedbi i razvoju unutarnjeg sustava kvalitete sudjeluju:

  • Dekan – odgovoran za ukupno funkcioniranje sustava,
  • Vijeće Veleučilišta – odlučuje o planovima i mjerama unaprjeđenja kvalitete,
  • Odbor za osiguravanje kvalitete – savjetodavno i operativno tijelo koje razvija prijedloge, planove i analize,
  • Služba za kvalitetu – provodi aktivnosti, koordinira evaluacije i vodi administrativnu podršku sustavu,
  • Povjerenstvo za unutarnju prosudbu - provodi unutarnju prosudbu sustava kvalitete te izvještava o rezultatima,
  • Povjerenstva za studijske programe na odjelima - provode postupak predlaganja, vrednovanja i usvajanja novih studijskih programa, te unapređivanja, revizije i izmjena postojećih studijskih programa,
  • ostala tijela koja provode postupke u sustavu kvalitete.

Unutarnji sustav kvalitete uključuje postupke i aktivnosti:

  • izradu akcijskih, godišnjih i višegodišnjih planova
  • izvještavanje o provedbi strateških dokumenata te donošenje mjera za unapređivanje
  • praćenje i unutarnje vrednovanje studijskih programa i procesa vezanih uz učenje i poučavnje te napredovanje studenata kroz studije, kao i rad svih zaposlenika koji sudjeluju u nastavnom, stručnom i znanstvenom radu
  • anketiranje i prikupljanje povratnih informacija od studenata, nastavnika i vanjskih dionika
  • pripremu dokumentacije i sudjelovanje u vanjskim vrednovanjima

Unutarnji sustav kvalitete osigurava kvalitetu obrazovanja i sveukupnog rada Veleučilišta, uz jačanje kulture kvalitete i transparentnosti, potiče odgovorno djelovanje i otvorenost prema dionicima te trajno unaprjeđenje u korist studenata, zaposlenika i društvene zajednice.