Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Osnove marketinga

Osnove marketinga

Šifra: 38298
ECTS: 5.0
Nositelji: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud.
Izvođači: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud. - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj predmeta je upoznati studente s ulogom i značaju marketinga kao poslovne koncepcije u suvremenom tržišnom gospodarstvu.
Student će se upoznati s ulogom i značajem marketinga kao poslovne koncepcije u suvremenom tržišnom gospodarstvu. Na toj osnovi student će usvojiti i upoznati cjelokupni sustav marketinškog menadžmenta kao jednu od pretpostavki za donošenje relevantnih poslovnih odluka.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Osnove marketinga, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021., , Vranešević, T. et al., Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021.
  2. Upravljanje marketingom, , Kotler, Ph., Keller, K. L., Martinović, M., Mate, 2014.
  3. Priručnik za provođenje istraživanja stavova posjetitelja manifestacija, , Vitner Marković, S., Cegur Radović, T., Varičak, I., Veleučilište u Karlovcu, 2023.
2. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje
Termini konzultacija:
  • prof. struč. stud. dr. sc. Tihana Cegur Radović:

    PONEDJELJAK od 14:00 do 16:00, kabinet 312

    Lokacija: kabinet 312