- Opisati pojam i koncept marketinga, razvoj koncepcije marketinga, te proces aktivnosti u primjeni marketinške koncepcije i planiranja marketinga
- Sprovesti analizu okruženja, istraživanje tržišta, analizirati situaciju poduzeća i prognozu budućeg razvoja tržišta te prezentirati rezultate te analize
- Analizirati situaciju poduzeća i prognozu budućeg razvoja tržišta.
- Segmentirati tržište, izabrati i valorizirati ciljno tržište te ocijeniti provođenje određene marketinške strategije.
- Definirati marketinški splet: proizvod, usluge, doživljaje, cijenu, distribuciju i prodaju, promociju. Definirati digitalni marketing.
- Izraditi marketinški plan na temelju poznavanja okruženja i rezultata istraživanja tržišta.
|
- Osnove marketinga, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021., , Vranešević, T. et al., Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021.
- Upravljanje marketingom, , Kotler, Ph., Keller, K. L., Martinović, M., Mate, 2014.
- Priručnik za provođenje istraživanja stavova posjetitelja manifestacija, , Vitner Marković, S., Cegur Radović, T., Varičak, I., Veleučilište u Karlovcu, 2023.
|