Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Osnove marketinga

Osnove marketinga

Šifra: 38298
ECTS: 5.0
Nositelji: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud.
Izvođači: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud. - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj predmeta je upoznati studente s ulogom i značaju marketinga kao poslovne koncepcije u suvremenom tržišnom gospodarstvu.
Student će se upoznati s ulogom i značajem marketinga kao poslovne koncepcije u suvremenom tržišnom gospodarstvu. Na toj osnovi student će usvojiti i upoznati cjelokupni sustav marketinškog menadžmenta kao jednu od pretpostavki za donošenje relevantnih poslovnih odluka.
Ishodi učenja:
  1. Opisati pojam i koncept marketinga, razvoj koncepcije marketinga, te proces aktivnosti u primjeni marketinške koncepcije i planiranja marketinga
  2. Sprovesti analizu okruženja, istraživanje tržišta, analizirati situaciju poduzeća i prognozu budućeg razvoja tržišta te prezentirati rezultate te analize
  3. Analizirati situaciju poduzeća i prognozu budućeg razvoja tržišta.
  4. Segmentirati tržište, izabrati i valorizirati ciljno tržište te ocijeniti provođenje određene marketinške strategije.
  5. Definirati marketinški splet: proizvod, usluge, doživljaje, cijenu, distribuciju i prodaju, promociju. Definirati digitalni marketing.
  6. Izraditi marketinški plan na temelju poznavanja okruženja i rezultata istraživanja tržišta.
Literatura:
  1. Osnove marketinga, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021., Vranešević, T. et al., Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021.
  2. Upravljanje marketingom, Kotler, Ph., Keller, K. L., Martinović, M., Mate, 2014.
  3. Priručnik za provođenje istraživanja stavova posjetitelja manifestacija, Vitner Marković, S., Cegur Radović, T., Varičak, I., Veleučilište u Karlovcu, 2023.
2. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje
Termini konzultacija:
  • prof. struč. stud. dr. sc. Tihana Cegur Radović:

    PONEDJELJAK od 14:00 do 16:00, kabinet 312

    Lokacija: kabinet 312