Osnove marketinga
| Šifra: |
38524 |
| ECTS: | 4.0 |
| Nositelji: |
dr. sc.
Tihana Cegur Radović
, prof. struč. stud. |
| Izvođači: |
dr. sc.
Tihana Cegur Radović
, prof. struč. stud. - Auditorne vježbe |
| Prijava ispita: | Studomat |
| Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
| Opis predmeta: | |||||||
Cilj kolegija je upoznati studente s ulogom i značajem marketinga kao poslovne koncepcije u suvremenom tržišnom gospodarstvu. Studenti će biti upoznati s cjelokupnim sustavom upravljanja marketingom kao uvjetom za donošenje relevantnih poslovnih odluka te će izraditi marketinški plan na temelju poznavanja okruženja i rezultata istraživanja tržišta. |
|||||||
| Ishodi učenja: | |||||||
|
|||||||
| Literatura: | |||||||
|
|||||||
| Preduvjeti za: | |||||||
Polaganje predmeta : |
|||||||
| 3. semestar |
Obavezni predmet - Redovni studij - Poduzetništvo u turizmu i ugostiteljstvu |
PONEDJELJAK od 14:00 do 16:00, kabinet 312
Lokacija: kabinet 312