Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Osnove marketinga

Osnove marketinga

Šifra: 114656
ECTS: 4.0
Nositelji: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud.
Izvođači: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud. - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznati sudionike s ulogom i značajem marketinga kao poslovne koncepcije u suvremenom tržišnom gospodarstvu. Studenti će biti upoznati s cjelokupnim sustavom upravljanja marketingom kao uvjetom za donošenje relevantnih poslovnih odluka te će izraditi marketinški plan na temelju poznavanja okruženja i rezultata istraživanja tržišta.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Osnove marketinga, , Vranešević, T. et al., Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021.
  2. Stvaranje i razmjena vrijednosti, , Grbac, B., Ekonomski fakultet u Rijeci, 2012.
  3. Marketing od papirusa do chatbota, , Dobrinić, D., Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023.
  4. Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva, , Martinović, M., Mate, 2012.
Preduvjeti za:
Polaganje predmeta :
Položen : Osnove ekonomije I
3. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Ugostiteljstvo
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Ugostiteljstvo
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Ugostiteljstvo
Termini konzultacija:
  • prof. struč. stud. dr. sc. Tihana Cegur Radović:

    PONEDJELJAK od 14:00 do 16:00, kabinet 312

    Lokacija: kabinet 312