Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije održivog marketinga

Strategije održivog marketinga

Šifra: 266453
ECTS: 4.0
Nositelji: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud.
Izvođači: dr. sc. Davorka Rujevčan , v. pred. - Predavanja

dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud. - Auditorne vježbe
dr. sc. Davorka Rujevčan , v. pred. - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
The aim of the course is to familiarize the students with the key theoretical inights in the field of Sustainability and Sustainable Markieting. Explain the importance of Sustainable Marketing for the development and design of appropriate sustainable marketing strategies and the achievement of long-term sustainable development of the company. The students will gain the knowledge to construct the strategic sustainable marketing plan in English.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Sustainability Marketing, , Belz, F. M., Peattie, K., Wiley, UK, 2012.
  2. Sustainable Marketing - How to drive profits with purpose, , Carvell, M., Butler, G., Evans, G., Bloomsbury Business, UK, 2021.
  3. Environmentally responsible behavior - scale validation, , Cegur Radović, T., Lončarić, D., Dlačić, J., VADEA d.o.o., 2022.
  4. Sustainable Marketing: A Holistic Approach, , Peterson, M., SAGE, 2021.
  5. Sustainable Marketing, The Indrustry's role in a sustainable future, , Randle, P., Eyre, A., Kogan Page, UK, 2024.
3. semestar
Izborni kolegij II - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje
Termini konzultacija:
  • prof. struč. stud. dr. sc. Tihana Cegur Radović:

    PONEDJELJAK od 14:00 do 16:00, kabinet 312

    Lokacija: kabinet 312
  • v. pred. dr. sc. Davorka Rujevčan:

    srijeda 13:00 -14:30, kabinet 112

     

    Lokacija: Trg J. J. Strossmayera 9, 112