Strategije održivog marketinga
Šifra: |
266453 |
ECTS: | 4.0 |
Nositelji: |
dr. sc.
Tihana Cegur Radović
, prof. struč. stud. |
Izvođači: |
dr. sc.
Davorka Rujevčan
, v. pred. - Predavanja dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud. - Auditorne vježbe dr. sc. Davorka Rujevčan , v. pred. - Auditorne vježbe |
Prijava ispita: | Studomat |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
The aim of the course is to familiarize the students with the key theoretical inights in the field of Sustainability and Sustainable Markieting. Explain the importance of Sustainable Marketing for the development and design of appropriate sustainable marketing strategies and the achievement of long-term sustainable development of the company. The students will gain the knowledge to construct the strategic sustainable marketing plan in English. |
|||||||
Ishodi učenja: | |||||||
|
|||||||
Literatura: | |||||||
|
3. semestar |
Izborni kolegij II - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje |
PONEDJELJAK od 14:00 do 16:00, kabinet 312
Lokacija: kabinet 312srijeda 13:00 -14:30, kabinet 112
Lokacija: Trg J. J. Strossmayera 9, 112