Ekonomika i marketing
| Šifra: |
38325 |
| ECTS: | 3.0 |
| Nositelji: |
Andreja Primužak
, v. pred. |
| Izvođači: |
dr. sc.
Damir Jelić
- Predavanja dr. sc. Damir Jelić - Auditorne vježbe |
| Prijava ispita: | Studomat |
| Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
| Opis predmeta: | |||||||
Temeljni pojmovi ekonomije: definicija, podjela, metode, ekonomska organizacija društva; granica proizvodnih mogućnosti; ekonomska uloga države, tržište: pojam, vrste, funkcije, nedostaci; ponuda i potražnja: ravnoteža ponude i potražnje, elastičnost u odnosu na cijenu; novac:temeljni sustavi trgovanja, vrste, funkcije, karakteristike, novčana masa, krediti; pojmovi vezani za novac: inflacija, valuta, deviza, devizni tečaj, financijske institucije; vanjskotrgovinsko poslovanje: teorije, pretpostavke, važnost, podjela, ograničenja; dioničarstvo: pojam, dugoročni vrijednosni papiri dionice, obveznice, burze; društva : vrste društava, vrste povezivanja poduzeća u inozemstvu; knjigovodstveno praćenje poslovnih događaja: financijska izvješća, pojmovi neophodni za razumijevanje ukupni prihod, ukupni trošak, amortizacija, ekonomičnost, rentabilnost, likvidnost, solventnost; makroekonomske varijable: proračun, BDP, bilanca plaćanja, nezaposlenost; marketing: pojam, poslovne orijentacije; funkcije marketinga: politika proizvoda, politika prodaje, politika cijena, politika promocijskih aktivnosti. |
|||||||
| Ishodi učenja: | |||||||
|
|||||||
| Literatura: | |||||||
|
|||||||
| 2. semestar |
Obavezni predmet - Redovni studij - Prehrambena tehnologija |
Ponedjeljak 11:30-13:00
Lokacija: 122petak 13 i 45 do 15 i 15
Lokacija: 120