Cilj kolegija je osposobiti studente da kroz analizu osnovnih metoda i postupaka uvođenja i/ili proširenja računalima podržanih informacijskih sustava proaktivno djeluju unutar svog budućeg radnog okruženja. Studenti će u svom radnom okruženju moći uspješno primijeniti stečena znanja za potrebe korisničkog oblikovanja i unaprjeđenja planiranih i/ili započetih projekata informatizacije, te prepoznati moguće čimbenike rizika i neuspjeha. Na temelju znanja stečenog na predavanjima i uspješno odrađenih zadaća na vježbama, studenti će steći opće i stručne kompetencije za samostalnu primjenu široko dostupnih programskih alata (MS Excel, MS Access, MS Visio) za samostalno oblikovanje priručnih računalno vođenih evidencija koje će im olakšati rad u radnim okruženjima u kojima još nije uveden informacijski podsustav ZOP, te moći pripremiti postojeće podatke za što lakše korištenje u novo-uvedenom informacijskom sustavu. Studenti će se upoznati i sa mogućnostima nekih na tržištu dostupnih inačica programske potpore za vođenje evidencija ZNR, ZO i ZOP (WebZNR, EVIZ, EVIDENKO, Sinarm).
|
- , Kralj, D., Upravljanje ZNR i ZOP primjenom računala - Interna elektronička skripta-3, 2018.
Kralj, D., Primjena računala,Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2018.
Strahonja, V., Varga, M., Pavlić, M., Projektiranje informacijskih sustava- Metodološki priručnik, Zavod za informatičku djelatnost
Hrvatske i INA-INFO, Zahreb, 1992.
ITdesk.Info, Microsoft Office 2010, ODRAZI, Zagreb, 2011.
ITdesk.Info, Računalna sigurnost, CARNET, Zagreb,2011., , , .
- , Ross, C.W., Computer systems for Occupational Safety and Health Management - 2nd ed., Marcel Dekker Inc, New York, 1991.
Fertalj, K., Kalpić, D., Projektiranje infromacijskih sustava, Sveučilište u Zagrebu, FER - ZPR, 2006.
Luić, Lj., Informacijski sustavi, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2009.
WebZNR, www.zastitanaradu.hr, Linija koda, Zagreb
EVIZ, www.zitel.hr, ZITEL, Zagreb
EVIDENKO, www.zirs.hr, Zavod za istraživanje i razvoj sigurnosti, Zagreb
Sinarm, www.sinarm.net, WebIT, Osijek, , , .
|