Povijesni pregled kvalitete. Poimanje kvalitete kao poslovni pristup. Japanski, američki i europski model pogleda na kvalitetu. Troškovi kvalitete. Statističke metode praćenja kvalitete (kontrolne karte, analiza sposobnosti procesa). Metode unapređenja kvalitete (Six Sigma, Lean, Kaizen, TQM). Alati timskog rada. Sustav upravljanja kvalitetetom prema normi ISO 9001. Zahtjevi norme. Dokumentacija sustava kvalitete. Mjerenje, analiza i poboljšavanje. Akreditacija i certifikacija. Trend u razvoju promišljanja kvalitete.
|
- , S. Medić, Nastavni materijal za osiguranje kvalitete, Veleučilište u Karlovcu (u tijeku recenzija), 1. izdanje, 2013.
P. Crosby, Kvaliteta je besplatna, Privredni vjesnik, 1. izdanje, 1986.
Ž. Kondić, Kvalitete i ISO 900 - primjena, Veleučilište u Varaždinu ,1. izdanje, 2002., , , .
|