Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Marketing u ugostiteljstvu

Marketing u ugostiteljstvu

Šifra: 38529
ECTS: 5.0
Nositelji: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud.
Izvođači: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud. - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj predmeta je upoznati studente s ulogom i značajem marketinga u ugostiteljskim poduzećima. Također će studenti biti upoznati sa cjelokupnim sustavom marketinškog menadžmenta uslužnog poduzeća kao pretpostavkom za donošenje relevantnih poslovnih odluka.
Ishodi učenja:
  1. Identificirati faktore koji utječu na ponašanje potrošača u turizmu.
  2. Objasniti proces istraživanja tržišta, osnovne elemente marketinškog okruženja te segmentaciju tržišta i izbor ciljnog tržišta u ugostiteljstvu.
  3. Identificirati osnovna obilježja i čimbenike ponašanja potrošača u ugostiteljstvu.
  4. Opisati politiku proizvoda, usluga, turistički doživljaj i kanale distribucije u ugostiteljstvu.
  5. Analizirati cijene turističko-ugostiteljskog proizvoda te oblike promocije u ugostiteljstvu.
  6. Izraditi marketinški plan ugostiteljskog poduzeća na temelju poznavanja okruženja i rezultata istraživanja tržišta.
Literatura:
  1. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu, , Kotler P., Bowen, J. T., Makens. J. C., Mate, 2010.
  2. Priručnik o doživljajima, , Vranešević, T., et. al., Hrvatska turistička zajednica, Karlovac, 2016.
  3. Priručnik za provođenje istraživanja stavova posjetitelja manifestacija, , Vitner Marković, S., Cegur Radović, T., Varičak, I., Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2023.
  4. Turistički doživljaj i okolišno prihvatljivo ponašanje - pregled literature, , Cegur Radović, T., Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 2021.
  5. Environmentally responsible behavior of camping tourists - scale validation, , Cegur Radović, T., Lončarić, D., Dlačić, J., Varaždin Development and Entreperneurship Agency, 2022.
  6. Marketing malih i srednjih poduzeća, , Renko, N., Brečić, R., Školska knjiga, 2016.
  7. Hospitality marketing and consumer behavior: creating memorable experience, Moutinho, L., Strateški menadžment u turizmu, Masmedia, Zagreb, 2005., Jauhari, V., Taylor and Frances, 2017.
Preduvjeti za:
Polaganje predmeta :
Položen : Osnove marketinga
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Ugostiteljstvo
Obavezni predmet - Redovni studij - Ugostiteljstvo
Termini konzultacija:
  • prof. struč. stud. dr. sc. Tihana Cegur Radović:

    SRIJEDA od 10:30 do 12:00, kabinet 312

    Lokacija: kabinet 312