| 
                                                                    
                                        Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu,                                                                                 Kotler P., Bowen, J. T., Makens. J. C.,                                         Mate,                                         2010.                                     
                                        Priručnik o doživljajima,                                                                                 Vranešević, T. et al.,                                         Hrvatska turistička zajednica,                                         2016.                                     
                                        Priručnik za provođenje istraživanja stavova posjetitelja manifestacija,                                                                                 Vitner Marković, S., Cegur Radović, T., Varičak, I.,                                         Veleučilište u Karlovcu,                                         2023.                                     
                                        Turistički doživljaj i okolišno prihvatljivo ponašanje - pregled literature,                                                                                 Cegur Radović, T.,                                         Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku,                                         2021.                                     
                                        Environmentally responsible behaviour of camping tourists - scale validation,                                                                                 Cegur Radović, T., Lončarić, D., Dlačić, J.,                                         Varaždin Development and Entrepeneurship Agency,                                         2022.                                     
                                        Marketing malih i srednjih poduzeća,                                                                                 Renko, N., Brečić, R.,                                         Školska knjiga,                                         2016.                                     
                                        Hospitality marketing and consumer behaviour: creating memorable experiences,                                                                                 Jauhari, V.,                                         Taylor and Frances,                                         2017.                                      |