Strategijski marketing
| Šifra: |
38302 |
| ECTS: | 5.0 |
| Nositelji: |
dr. sc.
Tihana Cegur Radović
, prof. struč. stud. |
| Izvođači: |
dr. sc.
Tihana Cegur Radović
, prof. struč. stud. - Auditorne vježbe |
| Prijava ispita: | Studomat |
| Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
| Opis predmeta: | |||||||
Cilj predmeta je upoznati studente s ključnim teorijskim spoznajama iz područja strategijskig marketinga te objasniti nužnost njihove sustavne praktične primjene za razvijanje i oblikovanje odgovarajučih marketinških strategija za postizanje dugoročno održivih konkurentskh prednosti poduzeća na tržištu. |
|||||||
| Ishodi učenja: | |||||||
|
|||||||
| Literatura: | |||||||
|
|||||||
| Preduvjeti za: | |||||||
Polaganje predmeta : |
|||||||
| 3. semestar |
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje |
PONEDJELJAK od 14:00 do 16:00, kabinet 312
Lokacija: kabinet 312