Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategijski marketing

Strategijski marketing

Šifra: 38302
ECTS: 5.0
Nositelji: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud.
Izvođači: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud. - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj predmeta je upoznati studente s ključnim teorijskim spoznajama iz područja strategijskig marketinga te objasniti nužnost njihove sustavne praktične primjene za razvijanje i oblikovanje odgovarajučih marketinških strategija za postizanje dugoročno održivih konkurentskh prednosti poduzeća na tržištu.
Ishodi učenja:
  1. Opisati pojam i koncept strategijskog marketing te proces strateškog planiranja marketinga i strukturu strateškog marketing plana
  2. Sprovesti sveobuhvatnu stratešku analizu marketinškog okruženja koristeći sve relevantne metode i alate strateške analize.
  3. Formirati strategiju marketinga za postizanje dugoročne održive kkonkurentske prednosti poduzeća, a na temelju steatške analize i poznavanja mogućih strategija razvoja.
  4. Preispitati eventualno potrebna strateška partnerstva za ostvarivanje strateških ciljeva poduzeća.
  5. Ocijeniti provođenje marketinške strategije.
  6. Samostalno sastaviti strateški marketinški plan za izabrano poslovno područje.
Literatura:
  1. Strategije marketinga, , Renko, N., Naklada Ljevak, 2009.
  2. Strategije marketinga neprofitnih organizacija, , Pavičić, J., Masmedia, 2003.
  3. Upravljanje marketingom, , Kotler, Ph., Keller. L. K., Martinović, M., Mate, 2014.
  4. Metrika marketinga, , Grbac, B., Meler, M., Ekonomski fakultet u Rijeci, 2014.
  5. Principles of Marketing, , Kotler, Ph., Armstrong, G., Pearson, 2018.
  6. Marketing malih i srednjih poduzeća, , Renko, N., Brečić, R., Školska knjiga, 2016.
  7. Brendiranje za poduzetnike, , Šerić, N., Vitner Marković, S., Rakušić Cvitak, K., Redak i Veleučilište u Karlovcu, 2017.
Preduvjeti za:
Polaganje predmeta :
Položen : Osnove marketinga
3. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje
Termini konzultacija:
  • prof. struč. stud. dr. sc. Tihana Cegur Radović:

    SRIJEDA od 10:30 do 12:00, kabinet 312

    Lokacija: kabinet 312