Strategijski marketing
Šifra: |
38302 |
ECTS: | 5.0 |
Nositelji: |
dr. sc.
Tihana Cegur Radović
, prof. struč. stud. |
Izvođači: |
dr. sc.
Tihana Cegur Radović
, prof. struč. stud. - Auditorne vježbe |
Prijava ispita: | Studomat |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
Cilj predmeta je upoznati studente s ključnim teorijskim spoznajama iz područja strategijskig marketinga te objasniti nužnost njihove sustavne praktične primjene za razvijanje i oblikovanje odgovarajučih marketinških strategija za postizanje dugoročno održivih konkurentskh prednosti poduzeća na tržištu. |
|||||||
Ishodi učenja: | |||||||
|
|||||||
Literatura: | |||||||
|
|||||||
Preduvjeti za: | |||||||
Polaganje predmeta : |
3. semestar |
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje |
PONEDJELJAK od 14:00 do 16:00, kabinet 312
Lokacija: kabinet 312