Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategijski marketing

Strategijski marketing

Šifra: 38302
ECTS: 5.0
Nositelji: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud.
Izvođači: dr. sc. Tihana Cegur Radović , prof. struč. stud. - Auditorne vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Auditorne vježbe 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj predmeta je upoznati studente s ključnim teorijskim spoznajama iz područja strategijskig marketinga te objasniti nužnost njihove sustavne praktične primjene za razvijanje i oblikovanje odgovarajučih marketinških strategija za postizanje dugoročno održivih konkurentskh prednosti poduzeća na tržištu.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. Strategije marketinga, , Renko, N., Naklada Ljevak, 2009.
  2. Strategije marketinga neprofitnih organizacija, , Pavičić, J., Masmedia, 2003.
  3. Upravljanje marketingom, , Kotler, Ph., Keller. L. K., Martinović, M., Mate, 2014.
  4. Metrika marketinga, , Grbac, B., Meler, M., Ekonomski fakultet u Rijeci, 2014.
  5. Principles of Marketing, , Kotler, Ph., Armstrong, G., Pearson, 2018.
  6. Marketing malih i srednjih poduzeća, , Renko, N., Brečić, R., Školska knjiga, 2016.
  7. Brendiranje za poduzetnike, , Šerić, N., Vitner Marković, S., Rakušić Cvitak, K., Redak i Veleučilište u Karlovcu, 2017.
Preduvjeti za:
Polaganje predmeta :
Položen : Osnove marketinga
3. semestar
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovno upravljanje
Termini konzultacija:
  • prof. struč. stud. dr. sc. Tihana Cegur Radović:

    PONEDJELJAK od 14:00 do 16:00, kabinet 312

    Lokacija: kabinet 312