UVODNI DIO: Temeljni pojmovi. Strategija i menadžment. Strategijski menadžment. Tipovi i razine menadžmenta. Definiranje strategijskoga menadžmenta. Temeljni teorijski pristupi strategijskomu menadžmentu. POVIJESNI RAZVOJ: Faze u razvoju strategijskoga menadžmenta (faza budžetskoga proračuna, faza dugoročna planiranja, faza strategijskoga planiranja i faza strategijskoga menadžmenta). OBILJEŽJA I FUNKCIJE: Vanjska, unutarnja i sustava obilježja strategijskoga menadžmenta. Komponente strategijskoga menedžmenta. Nositelji strategijskoga menadžmenta. Etika i društvena odgovornost strategijskoga menadžmenta. Temeljne funkcije strategijskoga menadžmenta Strategija i strategijskoga planiranje. PROCES: Pojmovno određenje okoline. Analiza i predviđanje okoline (vanjske i unutarnje). Formuliranje strategije. Situacijska analiza. Potencijalne strategije. Korporacijske strategije. Poslovne strategije. Funkcijske strategije. Odabir najbolje strategije. Portfolio matrica: industrijskoga rasta, industrijske privlačnosti i poslovne snage, životnoga ciklusa industrije i konkurentnoga položaja. Implementacija strategije: dizajniranje organizacijske strukture. Izbor sustava koordinacije. Operacijske strategije. Procjena uspješnosti i kontrola primjene strategije. MODELI: Gluec Jauchov model strategijskoga menadžmenta. Rue Hollandov model. Hinterhuberov model Ansoffov model. Ackerov model. Whwelen Hungerov model. PRIMJENA KONCEPTA: Prednosti primjene koncepta strategijskoga menadžmenta. Koristi od primjene koncepta. Efikasnost strategijskoga menadžmenta.
|
- , Buble, M.(ur.): Strateški manadžment, Sinergija, Zagreb, 2005.
Skupina autora, Strateški management i projekti, Informator, Zagreb, 1993.
Stacey, D. R., Strateški menadžment, MATE, Zagreb, 1997., , , .
- , Thomson, S., Strategic Management, McGraw Hill, New York, 1990.
Tipurić, D., Konkurentska sposobnost poduzeća, Sinergija, Zagreb, 1999., , , .
|